ورزشی

شرط مهم برانکو برای بازگشت؛ معضل بزرگ برای بازگشت سرمربی کروات به پرسپولیس

بازگشت سرمربی محبوب قرمزها بستگی به شروطی دارد که باشگاه پرسپولیس باید آنها را انجام دهد.

به گزارش خبر 8 به نقل از خبرگزاری ایرنا

به دنبال استعفای یحیی‌ گل‌محمدی، سرانجام بعد از کش و قوس‌های فراوان و بعد از حواشی بسیار و بعد از توافق صورت گرفته بین طرفین، قرارداد این سرمربی به صورت دو طرفه فسخ شد تا این مربی بعد از ۴ سال حضور در پرسپولیس، از این تیم جدا شود و به پایان راه با تیم محبوب خود برسد.

شب گذشته رضا درویش مدیرعامل قرمزها در یک برنامه تلویزیونی تایید کرد که محمد دلبری، یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در دبی با برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان برای پذیرش هدایت سرخ‌پوشان مذاکره داشته است.

سرمربی سابق سرخ‌پوشان در مذاکرات خود با مدیران این تیم ابتدا خواستار برگ سبز مالیاتی خود شده و اعلام داشته بعد از حل شدن مشکلات مالیاتی خود حاضر است تا پای میز مذاکره بنشیند و در خصوص بازگشت به پرسپولیس با مدیران این تیم گفت‌وگو کند.

گفتنی است چندماه پیش اصل مبلغ مالیات برانکو پرداخت شده و تنها مبلغ جریمه دیر کرد آن باقی مانده است که مدیریت باشگاه به ویژه درویش در تلاش هستند تا این مشکل نیز حل شود تا مقدمات حضور سرمربی کروات و سابق خود را فراهم کنند. از طرفی رضایت خانواده برانکو برای حضور وی در ایران، دیگر شرطی این مربی‌ است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا