ورزشی

خودکشی دنی آلوس صحت دارد؟

برخی رسانه‌ها از خودکشی دنی آلوس در زندان خبر داده‌اند ولی وکلا و برادر دنی آلوز، خبر خودکشی این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال برزیل را تکذیب کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبر8 ؛ مدافع برزیلی سابق بارسلونا به خاطر تجاوز به چهار سال و نیم زندان محکوم شد و دوران محکومیتش را پشت سر می‌گذارد.

در ساعت‌های اخیر خبری در شبکه‌های اجتماعی پخش شده که مدعی شده بود دنی آلوس بازیکن سابق تیم ملی فوتبال برزیل در زندان قرص‌های ممنوعه را مصرف و اقدام به خودکشی کرده است.

این شایعات از جانب یک خبرنگار برزیلی مطرح شده است اما با گذشت چند ساعت، رسانه‌هایی چون «RTVE» به نقل از وکلای این بازیکن، اعلام کرد این خبر جعلی است و این بازیکن اقدام به خودکشی نکرده است. این شایعه را رسانه «Repubblica» به نقل برادر دنی آلوز هم تکذیب کرد و آن را یک خبر ظالمانه عنوان کرد.

دادگاه عالی ایالت کاتالونیا چند روز پیش دنی آلوس را به اتهام آزار یک زن در باشگاهی شبانه در بارسلونا به چهار سال و نیم زندان محکوم کرد. به موجب حکم این دادگاه، آلوس پس از طی‌کردن ۴.۵ سال زندان، پنج سال هم آزادی مشروط دارد و ۹ سال و شش ماه هم نباید در منطقه زندگی قربانی حاضر شود.اما به زودی می‌تواند با قید وثیقه از زندان خارج شود.

انتهای پیام/

منبع: مهر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا