ورزشی

سورپرایز ایران برای کشتی جهان؛ گلادیاتور در زاگرب

اتحادیه جهانی کشتی اسامی نفرات شرکت کننده در رقابت‌های بین‌المللی کرواسی را اعلام کرد که از کشورمان ۱۱ آزادکار اعزام خواهند شد.

به گزارش خبر 8 به نقل از خبرگزاری ایرنا

رقابت‌های زاگرب کراوسی به عنوان یکی از چرخه‌های انتخابی کشتی آزاد روزهای ۲۰ تا ۲۴ دی ماه برگزار خواهد شد و برهمین اساس تکلیف نهایی برخی از اوزان المپیکی در تیم ملی کشورمان در المپیک پاریس مشخص خواهد شد.

تیم ملی کشتی آزاد در اوزان ۵۷، ۶۱ و ۷۰ و ۹۲ کیلوگرم هیچ نماینده‌ای در زاگرب ندارد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم رحمان عموزاد خلیلی و عباس ابراهیم‌زاده نمایندگان ایران هستند. وازگن توانیان (ارمنستان)، زیرالدین بایراموف (جمهوری آذربایجان) و ویانی دیاکومیهالیس و جوزف مک کنا (امریکا) در این وزن هستند.

یکی از اتفاقات مهم این رقابت‌ها حضور جردن باروز در وزن ۷۴ کیلوگرم است که در این وزن یونس امامی و حسین ابوذری از کشورمان نیز حضور دارند که رقابت را جذاب خواهند کرد. همچنین کوئینسی دوشنبه (آمریکای) و جبرائیل گاجینف (جمهوری آذربایجانی) رقابت را در این وزن را حساس خواهند کرد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم نیز محمد نخودی و عبدالله شیخ اعظمی نمایندگان کشورمان خواهند بود که در این وزن نیز وتاندیل کنتچادزه گرجستانی، جوزف لارنس و ایوان از آمریکا هم حضور دارند.

هادی وفایی‌پور تنها نماینده ایران در وزن ۸۶ کیلوگرم است که عظمت دولت بیکوف قزقستانی و زاهد والنسیا آمریکایی از دیگر مدعیان این وزن هستند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز کامران قاسم‌پور و امیرعلی آذرپیرا به زاگرب اعزام خواهند شد. در این وزن ابراهیم چیفتچی (ترکیه‌)، کایل اسنایدر، میهایل کاجایا و ایزاک ویتمن از امریکا نیز مدعی کسب عنوان قهرمانی تورنمنت اوپن زاگرب هستند.

حساسیت وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز با حضور امیرحسین زارع و امیر رضا معصومی دوچندان خواهد شد. در این وزن میسون پاریس، نیک گویازدوفسکی و هنری لنس امریکایی و گنو پتریاشویلی گرجستانی نیز حضور دارند. بنا بر چرخه انتخابی تیم ملی امیررضا معصومی در زاگرب محکوم به شکست زارع یا کسب عنوان قهرمانی است در غیر این صورت المپیک برای وی تمام خواهد شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا