ورزشی

تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد حریف یزدی خود را شکست داد

تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد عصر سه‌شنبه در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر در دیداری پر هیجان و نزدیک موفق شد شهداب یزد را با شکست بدرقه کند.

به گزارش خبر 8 به نقل از خبرگزاری ایرنا

در این دیدار که در سالن مهران مشهد برگزار شد، ابتدا این تیم میهمان بود که موفق شد در ۲ دست پیاپی و با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲ پیروز دیدار شود.

در ادامه تیم نیان با تغییر در ترکیب خود توانست با یک بازی حساب شده، به بازی برگردد و دست های سوم و چهارم را با نتایج ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹ به نفع خود به پایان ببرد و در مجموع نتیجه را در دست شماری به تساوی بکشاند.

در دست پنجم نیز این تیم نیان بود که موفق شد با نتیجه ۱۵ بر ۹ دست را به نفع خود کند و در مجموع با نتیجه ۳ بر ۲ برنده این دیدار جذاب باشد.

یوسف کاظمی از تیم نیان الکترونیک مشهد یکی از امتیاز آورترین و بهترین بازیکن تیم مشهد بود که نقش مهمی در برد نماینده والیبال خراسان رضوی داشت.

تیم نیان الکترونیک دیدار قبلی خود را با باخت پشت سر گذاشته بود و تیم شهداب یزد نیز با برد مقابل تیم طبیعت پا به این میدان گذاشته بود.

پیش از این دیدار تیم های نیان الکترونیک و شهداب یزد به ترتیب با چهار و ۹ امتیاز، رتبه های دوازدهم و چهارم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر والیبال کشور را در اختیار داشتند.

تیم نیان الکترونیک در دیدار بعدی خود روز ۲۴ آبان میهمان پیکان تهران است و شهداب نیز در یزد پذیرای ایفا سرام اردکان خواهد بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا