ورزشی

چمپیونزلیگ برای مهدی طارمی رویایی شروع شد

مهدی طارمی شروعی طوفانی و فوق العاده را در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد.

رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به یک تورنومنت خاطره‌انگیز برای مهدی طارمی تبدیل شده است. او در چند فصل اخیر که برای پورتو در چمپیونزلیگ به میدان رفته توانسته عملکرد درخشانی ارائه دهد و همواره یکی از بهترین بازیکنان تیمش بوده است. اوج کار مهدی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا هم جایی بود که او در فصل ٢١-٢٠٢٠ مسابقات موفق شد با یک سوپرگل استثنایی دروازه چلسی را باز کند؛ گلی که در پایان چمپیونزلیگ به عنوان گل فصل مسابقات نیز انتخاب شد تا اینگونه نام مهاجم ایرانی بیشتر بر سر زبان‌ها بیفتد..

اوج کار مهدی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا هم جایی بود که او در فصل ٢١-٢٠٢٠ مسابقات موفق شد با یک سوپرگل استثنایی دروازه چلسی را باز کند؛ گلی که در پایان چمپیونزلیگ به عنوان گل فصل مسابقات نیز انتخاب شد تا اینگونه نام مهاجم ایرانی بیشتر بر سر زبان‌ها بیفتد.

طارمی در تابستان اخیر تا آستانه جدایی از پورتو نیز پیش رفت و حتی گفته شد که کارهای انتقال او به میلان نهایی شده است، اما در آخرین لحظات توافق به هم خورد تا این مهاجم ایرانی یک فصل دیگر به کار خود در ترکیب تیم سرجیو کونسیسائو ادامه دهد.

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، طارمی در این فصل نیز یکی از بازیکنان کلیدی پورتو مخصوصاً در لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود. او شروعی رویایی را هم در چمپیونزلیگ تجربه کرده، چرا که در اولین بازی پورتو برابر شاختار موفق به گلزنی شد.

در دقیقه ٢٩ بازی برابر شاختار فرار زیبای وندرسون گالنو با پاس او برای مهدی طارمی همراه شد و این ستاره تیم ملی فوتبال ایران نیز با یک ضربه استادانه موفق شد گل سوم تیمش را وارد دروازه حریف کند.

این بازی در نیمه دوم گلی نداشت تا پورتو با همان نتیجه ٣-١ به پیروزی دست پیدا کند تا مهدی طارمی و تیمش شروعی مقتدرانه را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کنند.

طارمی حالا با این شروع فوق العاده امیدوار است یکی از ستاره‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا باشد و به پورتو در راه ماجراجویی خود در این تورنومنت مهم کمک کند؛ موضوعی که قطعاً سرجیو کونسیسائو نیز حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا