فرهنگ

خیران مدرسه‌ساز تربت‌حیدریه ۱۵ قرارداد ساخت امضا کردند

رییس هیات مدیره مجمع خیران مدرسه‌ساز تربت‌حیدریه گفت: خیران مدرسه‌ساز این شهرستان ۱۵ تفاهمنامه به ارزش ریالی ۴۹۰ میلیارد ریال به امضا رسانیده‌اند که بر اساس آن ۴۹ کلاس درس در قالب هشت مدرسه خواهند ساخت.

به گزارش خبر 8 به نقل از خبرگزاری ایرنا

ایمان سلطانی روز سه‌شنبه در آیین افتتاح یک طرح خیرساز در تربت حیدریه افزود: سقف زمانی اجرای کل این تعهدات پایان سال ۱۴۰۳ است و به صورت صد در صدی خیرساز یا مشارکتی با اداره نوسازی مدارس ساخته می شود.

وی ادامه داد: همچنین از شهریور پارسال طرح “پویش مشق خیران” در این شهرستان کلید خورد که بر این اساس خیران، نوشت افزار، کیف و لباس فرم دانش‌آموزان نیازمند را متقبل می‌شوند.

رییس هیات مدیره مجمع خیران مدرسه‌ساز تربت‌حیدریه گفت: بر این اساس شهریور پارسال مایحتاج مورد نیاز ۲ هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز به مبلغ سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال و شهریور امسال نیز ما یحتاج هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز معادل پنج میلیارد ریال نوشت افزار خریداری و اهدا شد.

سلطانی افزود: با پیگیری‌های مستمر مدیریت آموزش و پرورش تربت‌حیدریه، این مجمع و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان موفق شده است ۱۱ طرح که در سال‌های قبل اجرای آن مسکوت مانده‌ بود را به مرحله اجرا و افتتاح برساند که از جمله آنها می‌توان به طرح مدرسه سه کلاسه روستایی “باغمیان”، مدرسه یک کلاسه روستای “خورق”،مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد “الهام سلطانی” و سالن اجتماعات زنده یاد “صالحان” اشاره کرد.

وی در معرفی طرح ساخت مدرسه سه کلاسه که توسط یکی از خیران به نام “معصومه هادی‌زاده” با هزینه ۳۰ میلیارد ریال ساخته شده‌ است اضافه کرد: هنرستان دخترانه “ابتکار” به دلیل کمبود فضای آموزشی نیاز به اقدامات توسعه‌ای داشت که این سه کلاس در فضایی مجزا به فضای آموزشی هنرستان اضافه شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا