تکنولوژی

همه طرحهای فناورانه مورد حمایت بسیج علمی خراسان رضوی است

رییس بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: همه طرحهایی که به نوعی در عرصه علم و فناوری امکان ورود به چرخه بازار را دارند و می‌توانند نیازهای فناورانه کشور را رفع کنند، مورد حمایت بسیج قرار دارند.

به گزارش خبر 8 به نقل از خبرگزاری ایرنا

محمود رضا کفاش : در نیمه نخست امسال ۵۷ طرح «آماتور» و نیمه حرفه‌ای و پنج طرح حرفه‌ای مورد حمایت قرار گرفت و دستکم ۶۰ میلیارد ریال برای حمایت از این طرحها سرمایه‌گذاری شد.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی ما تسهیل‌گری و بسیج سازی همه ظرفیتها است، گفت: ۱۱۰ پایگاه علمی با رویکرد مسجد محوری، ۱۱ مرکز رشد و نوآوری و ۲ مرکز هدایت و حمایت از تحقیقات کاربردی هم اینک در سطح استان خراسان رضوی فعال است.

همه طرحهای فناورانه مورد حمایت بسیج علمی خراسان است

رییس بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی بیان کرد: ۱۲۷ نیاز فناورانه شناسایی شده در بخشهای مختلف، آماده واسپاری به شرکتهای دانش بنیان و هسته های فناور و مراکز رشد و نوآوری است.

وی افزود: همه کسانی که در عرصه علم و فناوری نقش آفرین هستند را بسیجی می دانیم و یکی از اولویتهای ما نیاز محوری تخصصی است.

کفاش تصریح کرد: چنانکه در حمایت از بذر اصلاح شده گندم که باعث بازدهی یک و نیم برابری و کیفیت بهتر می‌شود، تاکنون اقدامات خوبی برداشته شده است.

بسیج مستضعفین با فرمان امام خمینی (ره) در پنجم آذر ۱۳۵۸ تشکیل شد.

۲۹ آبان تا پنجم آذرماه هفته بسیج در کشور نامگذاری شده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا