ورزشی

بیرانوند: هیچ کس از تصمیم بعدی گل‌محمدی خبر ندارد

دروازه‌بان تیم ملی ایران درباره وضعیت سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌دانم چرا گل‌محمدی اصلا با ما صحبت نمی‌کند و حتی از تصمیم بعدی او نیز خبر نداریم.

به گزارش خبر 8 به نقل از خبرگزاری ایرنا

علیرضا بیرانوند امروز سه‌شنبه در حاشیه اردوی تیم ملی ایران در خصوص اردوی این تیم اظهار داشت: از امروز به اردوی تیم ملی ملحق می‌شوم و متعجبم که چنین حمایت کم‌رنگی از تیم ملی می‌بینم. با وجود بازی‌های حساسی که در پیش است، توقع داریم توجه ویژه‌ای به تیم ملی شود.

وی با اشاره به بازی‌های تیم ملی با بورکینافاسو و اندونزی عنوان کرد: برگزاری ۲ بازی قبل از جام ملت‌ها اتفاق خیلی خوبی است و می‌تواند کمک بسیاری به انسجام تیم کند. با مسیری که برای خودمان در جام ملت‌ها متصور هستیم، تا فینال به تیم‌های برتر آسیا برخورد نمی‌کنیم و توان آن را داریم که تا فینال نیز صعود کنیم و در یک بازی نهایی باید ببینیم که چطور می‌توانیم نتیجه بگیریم.

دروازه‌بان تیم ملی ایران درمورد جو غالب بر بازیکنان تیم ملی گفت: وقتی سرمربی بومی باشد، نتیجه این می‌شود که در این دوره یک خانواده کاملا ایرانی را در تیم ملی داشته باشیم و حتی به نظرم همدلی بسیار بهتری را نسبت به ۲ جام ملت‌های قبل شاهد هستیم.

وی با تاکید بر عدم اطلاع از اقدامات سرمربی پرسپولیس گفت: نمی‌دانم چرا گل‌محمدی اصلا با ما صحبت نمی‌کند و حتی از تصمیم بعدی او نیز خبر نداریم. امیدواریم او در این تعطیلات بتواند تصمیم خوبی بگیرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا