اقتصاد

۴۰۰ قلم لوازم خانگی اموال تملیکی در هشت استان حراج می‌شود

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از حراج ۴۰۰ قلم کالای لوازم خانگی در هشت استان به صورت همزمان خبر داد

به گزارش خبر 8 به نقل از خبرگزاری ایرنا

امروز (پنجشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار داشت: این تعداد کالاها شامل لوازم خانگی، صوتی تصویری، تنظیف، سرمایشی و گرمایشی است.

وی ادامه داد: این تعداد کالاها در هشت استان به صورت همزمان از روز شنبه ۲۳ دی ماه تاسه شنبه ۲۶ دی ماه ساعت ۱۹ حراج می شود.

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه همه مردم از اقصی نقاط کشور می توانند در این حراج های خرده فروشی شرکت کنند گفت: متقاضیان برای دریافت اطلاعات لازم می توانند به سایت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در بخش مزایده و حراج به قسمت «شرایط شرکت در مزایده و اخذ ضمانت نامه یا راهنما» مراجعه کنند و با آگاهی کامل برای شرکت در مزایده و خرید اموال مورد نظر وارد سامانه ستاد الکترونیک دولت شوند

خالقی ابراز داشت: همچنین متقاضیان با ورود به سامانه ستاد و انتخاب کلید ثبت نام، در قسمت انتخاب تامین کننده، مناقصه گر و مزایده گر باید اطلاعات هویتی خود را وارد کنند و با انتخاب منوی مزایده و انتخاب دسته بندی کالاها می توانند از جزئیات کالاها مطلع شوند.

وی با اشاره به اینکه شرکت برای همه عموم آزاد است گفت: حتی کارکنان دولت نیز می توانند در این حراج ها شرکت کنند ولی بعد از برنده شدن باید به اداره کل اموال تملیکی در استان برگزار کننده حراج مراجعه کنند.

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از راه های شرکت در این حراج پنجره هوشمند دولت است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا