ورزشی

کسب ۲ طلا، یک نقره و یک برنز برای کشتی ایران/ روز دوم تورنمنت بلغارستان

در پایان روز دوم تورنمنت بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی بلغارستان، نمایندگان ایران صاحب ۲ مدال طلا، یک‌نقره و یک برنز شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبر8 ؛ در پایان روز دوم تورنمنت کشتی آزاد و فرنگی بلغارستان، تیم های کشتی آزاد و فرنگی ایران به ۲ مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند و ۲ نماینده دیگر ایران نیز به دیدار فینال راه یافتند.

برای تیم کشتی آزاد ایران محمدمبین عظیمی در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت، یاسین رضایی در وزن ۶۱ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد و عباس ابراهیم زاده در وزن ۶۵ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت.

برای کشتی فرنگی نیز محمد ناقوسی در وزن ۸۲ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت، محمدرضا گرایی در وزن ۷۲ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و امیررضا اکبری در وزن ۹۷ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت.

نتایج کشتی گیران ایران به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن ۶۱ کیلوگرم یاسین رضایی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر ۶ مغلوب استوان میچیچ دارنده مدال طلای وزن ۵۷ کیلوگرم جهان از صربستان شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۱۲ بر ۱ استیلیان ایلی اف از بلغارستان را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید.
در وزن ۶۵ کیلوگرم عباس ابراهیم زاده در دور نخست مقابل یزا از فرانسه به برتری دست یافت و در دور دوم استیکر از فرانسه را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم محمدمبین عظیمی با نتیجه ۱۱ بر صفر رجب حاج داری از مقدونیه را شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

کشتی فرنگی:

در وزن ۵۵ کیلوگرم محمد حسینوند که رقابت های خود را به صورت دوره ای برگزار کرد، مقابل هیفینگ ژانگ از چین با نتیجه ۱۵ بر ۶ و مارلان موکاشیف از قزاقستان با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا گرایی که رقابت های خود را به صورت دوره ای برگزار کرد در سه دور مقابل عبدالملک مرابات از الجزایر، یراسیل نوربوسینوف از قزاقستان و علیخان ساتایف از قزاقستان به ترتیب با نتایج عالی ۸ بر صفر، ۹ بر صفر و ۸ بر صفر به پیروزی رسید. وی در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه ۱۱ بر صفر دیوید دیمیتروف از بلغارستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. گرایی در این دیدار به مصاف علیخان ساتایف از قزاقستان که دیروز با نتیجه عالی شکستش داده بود، رفت و در حالی که ۵ بر یک کشتی را پیش بود در یک غافلگیری ضربه فنی شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۸۲ کیلوگرم محمد ناقوسی در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر آمار مومنی از الجزایر را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر ۱ از سد میراس بارشیلیکوف از قزاقستان گذشت و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه ۹ بر ۶ روسلان درمانسکی از بلغارستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. ناقوسی در این دیدار با نتیجه ۳ بر ۳ از سد ولادمیری کارچایدزه از فرانسه گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیررضا اکبری در دور اول مقابل وانگ از چین به برتری دست یافت و در دور دوم حریفی از آمریکا را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار نهایی به مصاف راگینگر از اتریش می رود.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا