ورزشی

میرزاپور: قطر تیم دست‌ و پا بسته‌ای نیست؛ نباید اسیر جنگ روانی شویم

دروازه‌بان اسبق تیم ملی کشورمان، گفت: قطر تیم دست و پا بسته‌ای نیست و از امتیاز میزبانی سود می‌برد، به همین دلیل نباید اسیر جنگ روانی احتمالی آنان شویم.

به گزارش روابط عمومی خبر 8 به نقل از ایرنا

ابراهیم میرزاپور  در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: از زمانی که جام ملت‌های آسیا شروع شد همه تیم‌ها از رویارویی با ژاپن دلهره داشتند.

هیچ کارشناسی فکر نمی‌کرد ژاپن در مرحله گروهی از عراق شکست بخورد. خوشبختانه ایران با آنالیزی که داشت توانست به راحتی از سد ژاپن بگذرد. بازیکنان تیم ملی کشورمان امروز باید برای تقابل با قطر تمرکز کامل داشته باشند و برتری مقابل ژاپن را فراموش کنند.

وی درباره اینکه چرا سرمربی تیم ملی در بازی مقابل ژاپن تا دقایق پایانی تعویضی انجام نداد، یادآور شد: زمانی که کل تیم خوب بازی می‌کند، قطعا نیازی به تعویض نیست.

تعویض زمانی انجام می‌شود که تیم نتیجه را از دست داده و یا بازیکن خسته شده باشد. خوشبختانه همه بازیکنان تیم ملی غیرت به خرج دادند و توانستند بازی را ببرند. امیدوارم تیم ملی کشورمان، امروز هم برنده شده و با موفقیت در فینال، با جام به کشور برگردد.

سنگربان اسبق تیم ملی در خصوص تغییر موضع منتقدان پس از بازی مقابل ژاپن، خاطرنشان کرد: زمانی که من در تیم ملی حضور داشتم خیلی انتقاد می‌شد و این موضوع طبیعی است. برخی در خصوص سن بازیکنان صحبت کردند که در حال‌حاضر بازیکنان، جواب انتقدها را دادند. به نظرم این انتقادها به بازیکنان تیم ملی انگیزه داد.

میرزاپور: قطر تیم دست‌ و پا بسته‌ای نیست؛ نباید اسیر جنگ روانی شویممیرزاپور: قطر تیم دست‌ و پا بسته‌ای نیست؛ نباید اسیر جنگ روانی شویم

میرزاپور در مورد دیدار عصر امروز ایران برابر قطر میزبان جام ملت‌های آسیا، تصریح کرد: وقتی قطر تا نیمه‌نهایی صعود کرده نباید این تیم را دست کم بگیرم. خوشبختانه با بُردی که مقابل ژاپن به دست آوردیم، جو خوبی در اردوی تیم ملی کشورمان است.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا و در ورزشگاه الثمامه دوحه به مصاف قطر می‌رود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا