اقتصاد

روایت رییس‌جمهور از تحسین اقدام شرکت ملی نفت ایران توسط روس‌ها

رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه آغاز تولید از فاز ۱۱ پارس جنوبی از دستاوردهای مهم وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در این دولت است، گفت: آغاز تولید از این فاز به مدد ریسک پذیری و توان و دانش متخصصان ایرانی رقم خورد.

به گزارش خبر 8 به نقل از خبرگزاری ایرنا

سید ابراهیم رئیسی دیروز (جمعه، ۱۷ آذر) در نشست با فعالان اقتصادی در سفر به استان البرز، افزود:‌ فردی در سفر روسیه به من گفت، کاری که در فاز ۱۱ انجام شد اقدام بزرگ و ریسک بزرگی بود که به سرانجام رسید.

وی بیان‌داشت: این یک اقدام و ریسک بزرگی بود. جابه‌جایی سکو زمان را کوتاه کرد و باعث شد به تولید برسیم،زیرا شرکت های خارجی سال ها آمدند و رفتند و کار به دست متخصصان ایرانی سپرده شد.

آیت‌الله رئیسی تصریح‌کرد: جابه جا کردن این سکو کار آسانی نبود، ریسک کردند و پای آن ایستادند و امروز شاهد تولید از فاز ۱۱ پارس جنوبی هستیم.

وی ادامه‌داد:‌ یکی از مولفه های قدرت این است که مدیر ما و جوان ما نترسد و خطرپذیر باشد، برای کارهای بزرگ باید خطرپذیری کرد، مدیر ما برای کارهای بزرگ باید ریسک پذیر باشد و وارد میدان شود.

بر پایه این گزارش، ششم شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور در سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی، بهره برداری از این میدان پس از ۲۰ سال با تصمیم و ریسک پذیری مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و متخصصان شرکت ملی نفت ایران رقم خورد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا