اقتصاد

توافق ایران و ترکیه در زمینه برگزاری رویدادهای انرژی‌های تجدیدپذیر

سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری ایران (ساتبا) اعلام کرد: تفاهم‌نامه همکاری دفتر امور بین‌الملل ساتبا با شرکت EFOR ترکیه باهدف همکاری برای برگزاری نمایشگاه‌ها و رویدادهای تخصصی حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر امضا شد.

به گزارش خبر 8 به نقل از خبرگزاری ایرنا

تفاهم‌نامه‌ای باهدف توسعۀ همکاری‌های بین‌المللی به‌منظور برگزاری نمایشگاه‌ها و رویدادهای تخصصی، بین دفتر امور بین‌الملل ساتبا با شرکت EFOR ترکیه منعقد شد.
این تفاهم‌نامه که با حضور مسعود رضائی، مدیرکل حوزۀ ریاست و امور بین‌الملل ساتبا و آقای گرای گروسس، مدیر امور استراتژیک شرکت EFOR امضا شد بر شبکه‌سازی و تعامل برای برگزاری رویدادهای مشترک در دو کشور ایران و ترکیه و استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در دو کشور و اطلاع‌رسانی در مورد آنها تأکید دارد.
شرکت EFOR یکی از مجریان برگزاری نمایشگاه بزرگ فناوری‌های انرژی‌های پاک، موسوم به (WENERGY Clean Energy Expo) در شهر ازمیر ترکیه است که با حضور شرکت‌های بزرگ بین‌المللی در حوزۀ انرژی‌های تجدیدپذیر، بهره‌وری برق، حمل‌ونقل الکتریکی، ذخیره‌سازی و شبکه‌های هوشمند برق در اواخر اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و از مجموعه‌های ایرانی نیز برای شرکت در آن دعوت به‌عمل‌آمده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا